Baigiasi metai, baigiasi ir labai svarbūs darbai. Sausio pradžioje finišuos metus laiko trukę 40 valandų mokymai mokytojams. Tai „Bendradarbiavimo metodai, skatinantys aktyvų mokinių mokymą(si)“. Turbūt visi mokiniai pastebėjo, kad lapkričio-gruodžio mėnesiais pamokos dažniau vyko daugiafunkcinėje klasėje, kurioje būdavo ne vienas mokytojas. Mokytojai mokėsi kartu- išbandė naujus metodus su skirtingomis klasėmis, skirtinguose dalykuose. Iš viso tokių pamokų buvo net 34. Mokytojus konsultavo 4 konsultantės- mokytojos lyderės: Nida, Jurgita, Rita ir Kristina. Išbandyti įvairūs metodai: „Durstinys“, „Koncentriniai ratai“, „Mokymosi tempo duetas“, „Padėkliukas“, „ŽNS“, „Klaidų taisymas“, „Karuselė“, „Sūkurys“, „Norais-nenorais“, „Testas“. Kaip ir mokiniams, taip ir mokytojams, vieniems sekėsi geriau, kitiems dar reikėtų pasimokyti ir labiau įsigilinti į metodo esmę bei mokėti perteikti jį mokiniams. Didžiausia metodų įvairovė išbandyta 5, 6, 8 ir IVg klasėse. Kiekviename mokomajame dalyke buvo pastebėta nuo vieno iki šešių metodų. Tačiau liko ir tokių dalykų, kuriuose neteko mums, konsultantėms, pastebėti, kaip vyksta bendradarbiavimas pamokose, tai: biologija, pasaulio pažinimas, žmogaus sauga, technologijos, prancūzų kalba. Tačiau tai pastebi mūsų pavaduotoja, kuri gruodžio paskutinėmis savaitėmis stebi visų mokytojų išmoktus ir taikomus metodus. Pastebėta: mūsų mokytojai labai paaugo. Džiaugiasi širdis, matant šiuolaikinius mokytojus.
Po kiekvienos pamokos paklausus mokinių: „Ar šis metodas jums patiko?“, neišgirdom nei karto žodžio „Ne“. Džiugu, einame koja kojon link šiuolaikinės pamokos, kuomet mokiniai dirba apie 80 procentų pamokoje, o mokytojui lieka 20 procentų. Mokytojas-žinių perteikėjas- pamažu tampa mokytoju-konsultantu.
KK projekto mokymų konsultantė Kristina Prakopienė
@ 2021 Pasvalio r. Vaškų gimnazija
Sprendimas: TOBALT
Parašykite komentarą