Tel. (8 451) 41 174 El.p. vaskugimnazija@gmail.comSekite mus: Facebook

INTEGRUOTA GAMTOS IR SVEIKATINGUMO DIENA

2021 m. rugsėjo 21 dieną gimnazijoje vyko integruota pažintinė-kultūrinė Gamtos ir sveikatingumo diena, kurios tema „Gyvenk sveikai, judėk tvariai, mažink klimato kaitą“. Ją organizavo Gamtos, tiksliųjų mokslų ir fizinio ugdymo metodinė grupė. Pažintinėje-kultūrinėje dienoje  dalyvavo 5-8, I-IV g klasių  mokiniai, klasių vadovai, dalykų mokytojai. Kūrybines idėjas, pagalbą ir priemones teikė mokinių tėvai.

Gamtos ir sveikatingumo dienos metu buvo vykdomos integruotos pažintinės-patyriminės veiklos, kurių metu buvo ugdoma saviraiška, kūrybiškumas, sveika gyvensena, aktyvus įsitraukimas į organizuojamą Europos Judumo savaitę. Šios dienos tikslas ugdyti gamtos ir žmogaus sveikatos sąryšio pažinimą ir formatuoti supratimą apie žmogaus veiklos įtaką klimato kaitai per netradicines patyrimines veiklas. Klasių vadovai organizavo kūrybinę veiklą ,,Rudeninė puokštė“. Iš atsineštų rudens gėrybių mokiniai, kiti gimnazijos bendruomenės nariai pasitelkę savo fantaziją, kūrybiškai ir estetiškai kūrė rudeninę puokštę. Mokiniai dalyvavo sportinėje veikloje, kurios metu  atliko fizinio aktyvumo užduotis vadovaujantis Europos Judumo savaitės veiklomis. Buvo organizuojamas protmūšis „Gyvenk sveikai, judėk tvariai, mažink klimato kaitą“ –  tai edukacinės užduotys apie judėjimą, sveikatą, klimato kaitą. Mokiniai dalyvavo komandinėje protų kovoje, kur atliko kūrybines užduotis, pasitikrino žinias, vyko refleksija.  Orientacinėse varžybose buvo sudarytos sąlygos atsiskleisti mokinių fizinio bei loginio mąstymo gebėjimams, sustiprinti tarpusavio ryšį su draugais, stiprinti bendradarbiavimo kompetenciją. Integruotos dienos pabaigoje klasės atliko kūrybinę užduotį. Mokiniai parengė plakatą tema ,,Klimato kaita“. Plakate turėjo atsispindėti požiūris į klimatą, jo svarbą, taip pat gražiai ir kūrybiškai apipavidalinti, įterpti atliktas užduotis iš orientacinių varžybų. Po visų veiklų vyko refleksija, kurioje mokiniai pristatė „Rudeninę puokštę“ ir plakatą „Klimato kaita“, taip pat pasidalijo savo įspūdžiais, kaip sekėsi dalyvauti integruotose veiklose.

 

                              Gamtos, tiksliųjų mokslų ir fizinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė

                                           Matematikos mokytoja metodininkė Nida Butėnienė

 

                   Keletas mokinių, klasių veiklų apibendrinimų, nuotraukos iš integruotos dienos

 

5 klasė – refleksija

  1. Kaip sekėsi atlikti integruotas veiklas?

Sekėsi labai gerai ir smagiai. Puikiai sekėsi.

  1. Kuri veikla Tau buvo įdomiausia?

Dėlionė. Puokštės kūrimas ir užduotys. Orientacinės varžybos. Fizinio judėjimo veikla. Sportinė veikla. Visos veiklos patiko. Labiausiai patiko protmūšis.

  1. Ką naujo sužinojai dalyvaudamas veiklose?

Orientacinėse varžybose susipažinau su mokykla. Sužinojau daugiau apie gamtą protų mūšyje. Sužinojau, kas yra integruota veikla: kai daug dalykų žinių gali pritaikyti atlikdamas užduotį. Reikalingas greitas mąstymas.

  1. Kokia Tavo nuotaika buvo po integruotos dienos?

Buvo labai linksma. Gera. Labai gera. Puiki. Buvome laimingi.

   8 klasės mokinė Vilija Aniūnaitė

   Klimato kaita- aštuntokų rankose

Mums labai patinka integruotos veiklos, nes jose kaskart viskas būna kitaip. Ir šį kartą viskas buvo kitaip integruotoje Gamtos ir sveikatingumo dienoje. Iš paties ryto smagiai pasportavome, atlikdami mums neįprastas, įdomias fizines-protines užduotis, kurias mums rengė gimnazijoje pirmus metus dirbantys istorijos ir fizikos mokytojai. Antroji- kūrybinė veikla, pavadinta „Rudens puokštė“. Padedant tėveliams mes labai daug visko prisinešėme ir padarėme net keturias puokštes: „Vaivorykštė“, „Rudens fiesta“, „Gėlių darželis“ ir mūsų berniukų grupės „Obalių kompots“. Orientacinėse varžybose ieškojome kelio į matematikos kabinetą, nes buvo labai šalta. Protmūšyje apie klimato kaitą mūsų klasės komanda „Uraganas“ pasirodė geriausiai. Galų gale visas veiklas ir emocijas sudėjome į plakatą. Džiaugiamės šia diena, nes praturtėjome žiniomis, išlaisvinome savo kūrybiškumą.

I g klasė: integruota diena buvo įdomi ir kiek neįprasta, teko pamąstyti protmūšyje, lavinome kūrybiškumą darydami puokštes ir plakatus. Labai smagios buvo orientacinės varžybos. Tikimės, kad tokių įdomių dienų bus daugiau.

III g klasės mokiniai aktyviai dalyvavo gamtos mokslų integruotoje dienoje.  Mokiniams patiko visos veiklos, bet  negalėjome surasti gudobelės krūmo.  O puokštę, kurios pavadinimas ,,Vitaminų bomba“,  mokiniai kūrė iš daržovių, vaisių ir uogų. Plakate perdavėme  dvi žinutes pasauliui: kokią įtaką visiems žmonėms, augalams ir gyvūnams daro besikeičiantis klimatas, ir koks pasaulis būtų, jei kovotume su klimato kaita. Labai kūrybiškai dirbo  klasės merginos (Evelina, Akvilė, Simona, Ona, Kotryna, Neda, Fausta),  o joms padėjo Juozapas. O Bronislovas atstovavo gimnazijai rajono sporto varžybose. Trečiokai gimnazistai dėkoja visiems organizatoriams už įdomias pažintines veiklas, kurios skatino veikti, mąstyti, ieškoti, reflektuoti, dirbti grupėje kūrybiškai ir bendrauti klasėje.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *