Gruodžio 23 d. mes, matematikos mokytojos, vedėme matematikos modulio ,,Finansinis raštingumas“ integruotą pamoką ,,Kalėdinė prekyba“ 5 ir 6 klasių mokiniams. Pamokos metu mokiniai turėjo praktiškai pritaikyti ankstesnėse pamokose įgytas žinias ir gebėjimus. Buvo skirta namų darbų užduotis – pagaminti ir atsinešti daiktų, kuriuos galėtų parduoti. Mokiniai turėjo pasigaminę įvairių daiktų – atvirukų, apyrankių, sausainių ir kt. Penktokai ir šeštokai kalėdinę prekybą vykdė savo klasėse, pasikeisdami ėjo vieni pas kitus. Vyko prekyba, kurios metu mokiniai ne tik pirko už pinigus, bet ir atliko mainus (keitėsi savo daiktais). Mokiniams reikėjo atlikti užduotis – surasti, kuri prekė kainuoja brangiausiai ir kuri pigiausiai, nusipirkti vieną prekę. Pirkdami prekę mokiniai derėjosi, taikė nuolaidas, vieni kitų klausinėjo, kiek turi atiduoti grąžos. Kalėdinė prekyba vyko aktyviai, mokiniai turėjo galimybę pasitikrinti žinias ir įsivertinti, ką turėtų dar pasimokyti.
Daug susidomėjimo sukėlė taupyklių rinkimai. Nagrinėjant temą „Taupymas“, mokiniams buvo skirta užduotis – padaryti taupyklę. Integruotos pamokos metu buvo renkama įdomiausia ir gražiausia taupyklė. Penktokai balsavo už šeštokų taupykles, o šeštokai už penktokų taupykles. 5 klasėje išrinktos taupyklės – „Burbulinė“ (Melisos) ir „Skeletonas“ (Jokūbo), o 6 klasėje – ,,Darbštuolė“ (Žanetos) ir ,,Kalėdų senelis“ (Akvilės).
Pamokos pabaigoje su mokiniais aptarėme ir įsivertinome, kaip mums sekėsi. Palinkėjome vieni kitiems gražių švenčių ir gerų atostogų. O mes, mokytojos, stebėdamos ir vertindamos mokinių veiklą, svarstėme, kokias užduotis ir situacijas dar reikėtų nagrinėti, kad mokiniai geriau įsisavintų finansinio skaičiavimo įgūdžius.
Matematikos mokytojos Nida Butėnienė ir Inga Lauksėdienė
@ 2021 Pasvalio r. Vaškų gimnazija
Sprendimas: TOBALT
Parašykite komentarą