Tel. (8 451) 41 174 El.p. vaskugimnazija@gmail.comSekite mus: Facebook

Nuotolinė pamoka ,,Mokonomika‘‘

Antrus metus iš eilės Vaškų gimnazijos 1-8, I-IV g klasės dalyvavo didžiausioje nuotolinėje Swedbank „Mokonomikos“ pamokoje. Mokiniai buvo suskirstyti koncentrais pagal amžių grupes: 1-4 klasės – atradėjai, 5-8 kl. buvo kūrėjai, o I-IV g klasės – ekspertai. Mokiniams vyko net aštuonios paskaitos, kurių metu jie  sužinojo gausybę neregėtų ir negirdėtų faktų, pasakojimų, istorijų.

1 klasės vadovė Jolanta S.: ,, Vasario 4 d. mūsų gimnazijos mokiniai dalyvavo  „Swedbank“ iniciatyva organizuotoje didžiausioje nuotolinėje pamokoje „Mokonomika“, sukvietusioje daugiau nei 20 mokytojų, ekspertų ir visiems gerai pažįstamų veidų, kurie pasakojo apie kūrybą, tvarumą, finansinį raštingumą, ekonomiką, pilietiškumą, savanorystę bei ateities profesijas.

Pradinių klasių mokiniai sužinojo, kas yra šeimos biudžetas, kaip suplanuoti gimtadienio šventę, kas telpa skauto kuprinėje, susipažino su gestų kalba.

Mokiniai nebuvo pasyvūs pamokų stebėtojai, Jie aktyviai dalyvavo veiklose, kruopščiai atliko užduotis. Iš senų džinsų darė prijuostę. Labiausiai patiko karatė treniruotė su Jurgita. Vaikai mokėsi atlikti karatė veiksmus. Namų laboratorijos metu atliko bandymą su šiaudeliu, siūlu, balionu.

Didžioji nuotolinė pamoka praėjo nepastebimai greitai. Buvo įdomu ir naudinga, ir už tai sakome AČIŪ rengėjams.‘‘

8 klasės vadovė Kristina P.: ,,8 klasės mokiniai, dalyvaudami didžiausioje Lietuvos pamokoje ,,Mokonomika‘‘, kaip ir pernai, taip ir šiemet, turėjo užduotį: kiekvienai pamokėlei parinkti kelis raktinius žodžius, kad po visų veiklų  galėtų  aptarti ir įvertinti. Įdomiausia aštuntokams buvo pamoka „Pagauti tinkle: kaip išlikti prisijungusiam ir saugiam?“. Nuobodžiausiomis tapo dvi pamokėlės: „Kas yra finansinis intelektas arba FIQ?“ bei „Penki klausimai apie senovės Lietuvą. Arba kas neduoda ramybės mokiniams?“. Apie finansinį intelektą buvo nuobodu, nes ši pamokėlė pasirodė ir sudėtingiausia mokiniams. Pakankamai sudėtinga pasirodė ir „Kur susitinka idėjos ir pinigai?“. Per daug vaikiška aštuntokams pasirodė pamokėlė „Kuris superherojus apsaugos mūsų klimatą?“. Nors ir sudėtinga pamokėlė pasirodė apie  pinigus, bet aštuntokai gaudėsi idėjų būtent iš jos, kad galėtų gyvenime pasinaudoti. Apibendrinant galima teigti, kad pernykštė ,,Mokonomika‘‘ buvo spalvingesnė, patrauklesnė ir įdomesnė.‘‘

I g klasės vadovė Ingrida T.: ,,I g klasės mokiniai klausėsi įvairių temų: „Kas saugo mūsų istoriją?“, „Nepasisekė? Puiku“. Ši tema suintrigavo vien savo pavadinimu. Smalsumo vedini klausėmės paskaitos apie nesėkmes. Lektorė dalinosi sėkmingų žmonių nesėkmėmis, kaip viena ar kita nesėkmė nepalaužia, o kaip tik duoda stimulą įveikti kliūtis ir žengti žingsnį į priekį. Ši paskaita buvo kitokia, nes įprasta šnekėti tik apie sėkmės istorijas, o nepavykusius dalykus paslėpti kažkur giliai kamputyje. Toliau turėjome puikią švietėjišką paskaitą apie „Moterys prieš vėžį“, iš kurios mergaitės daug sužinojo apie sveikatą. Visų įdomiausia paskaita buvo: „Kaip įdarbinti technologijas, kad jos netrukdytų, o padėtų mokytis?“. Išgirdome daug naudingų patarimų, apie tai, kaip telefonas gali būti naudingas besimokant, kokią pagalbą teikia išmaniosios technologijos. Lektorė supažindino su 5 žingsniais, kurie  padeda mokantis. Ne visos temos mokiniams patiko ir prikaustė jų dėmesį, tačiau iš visos gausybės paskaitų atmintyje išliko nemažai informacijos.‘‘

Wordpress Gallery Plugin Free

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *