Tel. (8 451) 41 174 El.p. vaskugimnazija@gmail.comSekite mus: Facebook

PAŽINTINĖ-EDUKACINĖ IŠVYKA ,,ISTORINIS VILNIUS“

Spalio 14 d. 6 klasės mokiniai vyko į pažintinę-edukacinę išvyką „Istorinis Vilnius“, kurios  tikslas buvo susipažinti su Vilniaus miestu, aplankyti istorines vietas. Pradžioje turėjome edukacinę pamoką – ekskursiją po Vilniaus katedros požemius. Kartu su gidu nusileidę į požemius susipažinome su šios šventovės istorija, pastato kaita, sužinojome, kad čia yra palaidoti Lietuvos valstybei ir Bažnyčiai nusipelnę asmenys, matėme vieną seniausių freskų Lietuvoje.

Edukacinę – pažintinę išvyką pratęsėme pasivaikščiojimu po istorinį Vilnių. Šeštokai trumpam buvo tapę jaunaisiais gidais. Visi mokiniai buvo puikiai paruošę namų darbus, susiskirstę poromis jie pasakojo apie istorines vietas ir pastatus klasės draugams ir mokytojams: Katedros aikštę, Valdovų rūmus,paminklą kunigaikščiui Gediminui, priminė legendą apie Gedimino pilį,  aplankėme šv. Onosir šv. Petro irPovilo bažnyčias. Ekskursijąbaigėme apsilankymuVilniaus televizijosbokšte, aplankėme ir susipažinomesu ekspozicija, skirta Sausio 13-osiosaukoms atminti, išbandėme ryšio priemones, susipažinome su jų istorija, kaip bėgant laikui jos keitėsi. Pakilęį bokšto apžvalgosaikštelę iš 165 metrų aukščiogrožėjomės Vilniaus miestopanorama.

Kelionės namo metu mokiniai dalinosi patirtais įspūdžiais, nuotraukomis ir džiaugėsi, kad ši išvyka buvo įdomi ir naudinga, nes patyrė gerų emocijų, pamatė gražių vaizdų, pagilino istorijos žinias ir pažinimo kompetencijas. Grįžo pavargę, bet kupini nuostabiausių įspūdžių.