Tel. (8 451) 41 174 El.p. vaskugimnazija@gmail.comSekite mus: Facebook

Profesiniai dialogai virtualiai

„Net jei kažką kartoju n-tąjį kartą, kažkam tai gali būti pirmą kartą girdima informacija“

Dalijimasis idėjomis, gautomis klausantis seminarų, dalyvaujant mokymuose – kolegialaus bendradarbiavimo pagrindas. Visa tai augina mokytojų draugystę ir profesionalumą. Visiems žinoma, kad viena iš labiausiai pedagogų vertinamų kvalifikacijos tobulinimo formų yra gerosios patirties perėmimas ir dalijimasis tarp mokytojų ir švietimo įstaigų. Labai smagu, kad mūsų gimnazijos mokytojai savo įgytomis žiniomis, atradimais pabandė dalyvauti ir virtualiuose Profesiniuose dialoguose, kurdami informacinius lankstinukus, rengdami pristatymus PowerPoint programa. Virtualius pranešimus rengė šeši gimnazijos pedagogai. Pagalbos mokiniui specialistė Kristina Prakopienė parengė informacinį lankstinuką apie namų darbų sėkmę mokymuisi: kaip ir kiek pateikti mokiniams namų darbų, kad jie būtų įdomūs ir naudingi. Taip pat, artėjant įtraukiajam ugdymui, parengti du lankstinukai, kaip pasiruošti darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų. Socialinė pedagogė Ingrida Tuskėnienė savo parengtame lankstinuke pateikė informaciją apie žalą vaikams, kurių šeimos nariai alkoholį vartoja ydingai. Mokytojos Ingrida Beinorienė ir Nida Butėnienė parengė pranešimą „Prototipas“, kuriame pateikiami trijų ugdymo organizavimo būdų – nuotolinio, mišriojo ir hibridinio mokymo(si) – prototipų modeliai, kurių paskirtis – padėti mokytojams modeliuoti bei organizuoti ugdymo procesą. Mokytoja Jurgita Paušienė pranešime „Nuo mokymo link mokymosi“  naudojasi A. Einšteino mintimi „Didžiausia beprotybė yra nuolat darant tą patį tikėtis kitokių rezultatų“ ir parodo, kokia yra mokinių motyvavimo svarba, koks turi būti mokytojo požiūris į probleminę situaciją, į klaidas, į pagalbą mokinio raidai, į refleksiją. Mokytoja Rita Čypienė dalijasi savo naudojamomis skaitmeninėmis mokymosi priemonėmis, kuriant pamokas kitaip, tai Gemini (Bard) AI ir „Wordwall“, kuriose gana aiški instrukcija, kaip jomis dirbti.

Apibendrinant, galima pasidžiaugti, kad gauta informacija buvo įdomi ir naudinga, skatinanti išbandyti naujus dalykus, kad gerosios patirties perėmimas ir dalijimasis tarp mokytojų įtakoja teigiamus pokyčius gerinant mokinių pasiekimus, Nuoširdžiai dėkoju mokytojams, pasidalinusiems jų įgytomis žiniomis ir tokiu būdu sustiprinusiems kolegialaus bendradarbiavimo sritį. Tai džiugina ir stiprina tikėjimą mokytojo galiomis!

Metodinės tarybos pirmininkė Kristina Prakopienė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *